مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-01اقتصادي

برکت اشتغال زایی بنیاد برکت برای خراسان جنوبی


مدیرکل ستاد اجرای فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: موفقیت این استان در جذب منابع تبصره های قانونی بودجه کل کشور طی سال گذشته سبب شد تا طرح های اشتغال زای خراسان جنوبی به 12 هزار و 540 طرح افزایش یابد.

- سید مجتبی موسوی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت کشور از همکاری شایسته ستاد اجرایی فرمان امام (ره) این استان با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در جذب دو هزار و 256 میلیارد ریال از محل منابع تبصره های قانونی بودجه کل کشور از مجموع 5 هزار و 262 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته برای اجرای سه هزار و 398 طرح اشتغال زایی اجتماع محور و تسهیلات محور که در سال 1401 به ثمر نشست قدرانی کرد.

به گفته وی این موفقیت سبب شد تا همگام با پیگیری 819 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ به 937 میلیارد ریال در خراسان جنوبی، تعداد کل طرح های اشتغال زایی استان نیز به 12 هزار و 540 طرح افزایش یابد.

وی در ادامه از اجرای هزار طرح اشتغال زای کشاورزی طی سال 1402 در خراسان جنوبی خبرداد و گفت: این طرح ها در مناطق روستایی و کم برخوردار استان  اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکت اشتغال زایی بنیاد برکت برای خراسان جنوبی

برکت اشتغال زایی بنیاد برکت برای خراسان جنوبی