مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-06اقتصادي

مراودات تجاری با کشورهای همسایه توسعه یافته است


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: با وجود برخی افکار منفی در خصوص عدم پیوستن به FATF و حل نشدن مسئله ترانزیت در برجام، امروز شاهد توسعه و رونق صادرات و واردات غیرنفتی با کشورهای همسایه هستیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی صفری ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با فعالین اقتصادی استان اردبیل که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد اظهار کرد: آینده اقتصاد ما در بازارهای کشورهای آفریقا و آمریکای لاتین است و تولیدکنندگان و صادرکنندگان علاوه بر بازارهای کشورهای همسایه روی پیدا کردن جایگاه ایران در بازارهای آفریقا و امریکای لاتین توجه و تمرکز کنند.

وی گفت: سیاست دولت سیزدهم و تاکید رییس جمهور در سفرهای خارجی  بیشتر روی محور اقتصاد و مسائل مربوط به صادرات کالا متمرکز شده و صادرات 14 دستگاه رباتیک جراحی همراه با آموزش بیش از 120 متخصص اندونزیایی جهت کار با این دستگاه ها و صادرات دستگاه لاپاراسکوپی به بیش از 3 هزار جزیره اندونزی جزء دستاوردهای سفر رییس جمهور به اندونزی بود.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به نقش ابرقدرتی ایران در منطقه ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در سایر حوزه ها از جمله تکنولوژی و اقتصاد نیز نقش موثری در منطقه ایفا می کند و با وجود برخی افکار منفی در خصوص ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراودات تجاری با کشورهای همسایه توسعه یافته است

مراودات تجاری با کشورهای همسایه توسعه یافته است