مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-18حوادث

اقدامات پیشگیرانه از سیل در شهرستان گرمی انجام می شود


با توجه به خسارات سنگین سیل در شهرستان اقدامات پیشگیرانه از وقوع سیل را انجام می دهیم.

- ایسنا/اردبیل فرماندار گرمی گفت: با توجه به خسارات سنگین سیل در شهرستان اقدامات پیشگیرانه از وقوع سیل را انجام می دهیم.

حسین مولایی، فرماندار گرمی 27 تیر در گفت و گو با ایسنا افزود: آزادسازی بسترهای رودخانه ها، شناسایی نقاط سیل خیز، ایجاد راه در رو برای آب، ایجاد دپو و مانع در برابر آبهای روان، انتقال 9 واحد منزل مسکونی از مسیر سیل، آگاه سازی مردم در جهت عدم ساخت و ساز در مسیر رودخانه ها و همچنین پیگیری اخبار هواشناسی از جمله اقدامات پیشگیرانه از سیل در شهرستان گرمی است.

وی بیان کرد: 120 خانه جدید برای سیل زدگان در سطح شهرستان گرمی شروع به احداث شده و 80 مورد از آن در مرحله دیوارچینی می باشد.

مولایی گفت: اسباب و لوازم ضروری زندگی از قبیل فرش، 10 یخچال، 10 اجاق گاز، پتو، موکت و 2 هزار و 400 بسته معیشتی توسط خیرین و مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها در بین سیل زدگان توزیع شد.

فرماندار گرمی خاطرنشان کرد: کشت و صنعت مغان مبلغ نقدی 135 میلیون تومان برای خرید لوازم منزل اهداء کرده است و همچنین ستاد اجرایی امام (ره) یخچال و اجاق گاز رومیزی خریداری و با ارزیابی های لازم در اختیار سیل زدگان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه از سیل در شهرستان گرمی انجام می شود

اقدامات پیشگیرانه از سیل در شهرستان گرمی انجام می شود