مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-07سياسي

هشدار به دولت سوئد در خصوص اعمال افراطی و شیطنت آمیز


سازمان بسیج اساتید در محکومیت قرآن سوزی با هشدار به دولت سوئد در خصوص اعمال افراطی و شیطنت آمیز، از سازمان ملل و شخص دبیرکل کل خواست تا سکوت تاییدآمیز خود را بشکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان بسیج اساتید کشور با صدور بیانیه ای هتک حرمت به ساحت قدسی قرآن کریم را محکوم کردند، متن بیانیه سازمان بسیج اساتید به شرح زیر راست : بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحیمِ هُوَ الذّی أرسَلَ رَسُولَهُ بالهُدَی وَ دِینِ الحَقّ لِیُظهِرَهُ عَلَی الدّینِ کُلّه وَلَو کَرِهَ المُشرِکُون اوست که پیامبرش را با هدایت و دین حق فرستاد تا آن را بر همه ادیان پیروز گرداند، هرچند مشرکان خوش نداشته باشند.

(سوره توبه آیه 33) اگرچه متاسفانه اهانت به مقدسات و قرآن سوزی در سایه حاکمیت جاهلیت مدرن و اراده شیطانی صهیونیزم بین الملل پدیده جدیدی نیست اما حمایت رسمی و علنی دولت ها سبب تشدید این روند گردیده و ابعاد تازه ای به آن می بخشد که الزاما تبعات منفی و پیامدهای ناگواری بر شکاف های مذهبی و اختلاف میان ملت ها خواهد داشت.

برخی از عوارض و جوانب سلبی این اقدام سخیف و دولت سوئد از این اقدام را محکوم و اعلام می دارد: 1- این اقدام دولت و پلیس سوئد ناقض قوانین بین المللی، مغایر با موازین حقوق بشری و خلاف روابط دیپلماتیک میان کشورهای جهان و روح منشور سازمان مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به دولت سوئد در خصوص اعمال افراطی و شیطنت آمیز

هشدار به دولت سوئد در خصوص اعمال افراطی و شیطنت آمیز