مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-17سياسي

برخی ها قرائت امام از اسلام را قبول ندارند


برخی ها در خود جماران قرائت امام از اسلام را قبول نمی کنند در حالی که اسلام ناب محمدی باید اصل و اساس حرکت نظام اسلامی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا ترقی پیش از ظهر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در اردبیل اظهار کرد: گفتمان ولایت و رهبری در تحقق آرمان های نظام اسلامی بسیار نقش آفرین است و ضرورت دارد احزاب نیز در تحقق این آرمان بلند حرکتی جهشی انجام دهند.

وی تصریح کرد: مردم از احزاب انتظار دارند که به وظیفه خطیر خود در کادرسازی و نیرو سازی ارزشی بها داده و در این زمینه فعالیت کند و قطعاً در کنار آن، فعالیت های انتخاباتی، سیاسی و دیگر مسئولیت های اجتماعی نیز بسیار با اهمیت خواهد بود.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مؤتلفه از سال 42 با محوریت وحدت و بر اساس رهنمودهای امام راحل حرکت جهادی خود را در بسترسازی مبانی ارزشی و اسلامی آغاز کرده و در این راه همواره سعی داشته تا به وحدت آفرینی دیگر احزاب و گروه های سیاسی در کشور کمک کند.

ترقی افزود: مؤتلفه قطعاً محور وحدت خواهد بود و پرچمداری وحدت تمام نیروهای دلسوز انقلاب را بر دست گرفته و سعی می کند بر اساس رهنمودهای را از احزاب و گروه ها حفظ وحدت، همگرایی و دور بودن از تفرقه و دودستگی اعلام کرد و ادامه داد: کشور ما به شدت نیازمند وحدت و انسجام ملی است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی ها قرائت امام از اسلام را قبول ندارند

برخی ها قرائت امام از اسلام را قبول ندارند