مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-28اقتصادي

از مشکلات صادرکنندگان استان کرمان تا لزوم تولید با کیفیت و رقابتی


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: دیگر باید از تولید بگذریم زیرا به اندازه کافی تولید داریم و باید تولید با کیفیت و قابلیت صادرات داشت و در این صورت حتما می توانیم ارزش افزوده را در استان محقق کنیم.

- ایسنا/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: دیگر باید از تولید بگذریم زیرا به اندازه کافی تولید داریم و باید تولید با کیفیت و قابلیت صادرات داشت و در این صورت حتما می توانیم ارزش افزوده را در استان محقق کنیم.

سیدمهدی طبیب زاده امرزو هفتم تیرماه در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان کرمان که به صورت مجازی با رایزنان بازرگانی ایران در کشورهای هدف برگزار شد، اظهار کرد: این نشست با حضور رایزنان بازرگانی 18 کشور است که فرصت خوبی برای معرفی استان کرمان بوده و امیدواریم با همکاری های بعدی و تعامل بتوانیم موجبات توسعه بازار را در این کشورها فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه کرمان، استان صادرکننده ارزش افزوده است، تصریح کرد: دردناک است که برای ارزش افزوده کاری نکردیم؛ ظرفیت های صادرات استان از گمرکات کرمان حدود یک میلیارد دلار و از سایر گمرکات کشور دو میلیارد و در مجموع سه میلیارد دلار صادرات داریم که عمدتا مواد خام، فلزی و کشاورزی است و نشان می دهد کاری برای ارزش افزوده در استان نکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مشکلات صادرکنندگان استان کرمان تا لزوم تولید با کیفیت و رقابتی

از مشکلات صادرکنندگان استان کرمان تا لزوم تولید با کیفیت و رقابتی