مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-15بين الملل

لیکود: اعتراضات خلبانان اسراییلی باعث توقف اصلاحات قضایی نمی شود


حزب لیکود اعلام کرد که اعتراضات خلبانان و عناصر سابق دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی باعث توقف قانونگذاری های مرتبط با به اصطلاح اصلاحات قضایی نخواهد شد.

- حزب لیکود اعلام کرد که اعتراضات خلبانان و عناصر سابق دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی باعث توقف قانونگذاری های مرتبط با به اصطلاح "اصلاحات قضایی" نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، حزب حاکم لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) اعلام کرد که اعتراضات خلبانان و عناصر سابق دستگاه اطلاعات باعث توقف قانونگذاری های مربوط به تغییرات قضایی جنجالی نخواهد شد.

پیشتر رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که صدها تن از سربازان ذخیره در یگان سییرت متکان با انجام خدمات نظامی مخالف هستند، چراکه به تغییرات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی اعتراض دارند.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که 250 تن از سربازان ذخیره در سییرت متکال به فرماندهان خود اعلام می کنند که اگر طرح تغییرات قضایی ادامه داشته باشد، داوطلبی آنها برای انجام خدمات نظامی نیز متوقف می شود.

شبکه کان نیز گزارش داد که 106 تن از سربازان و خلبانان و افسران ذخیره در نیروی هوایی این رژیم اعلام کردند که در سایه ادامه کودتای دولت علیه دستگاه قضایی، به مشارکت خود در تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیکود: اعتراضات خلبانان اسراییلی باعث توقف اصلاحات قضایی نمی شود

لیکود: اعتراضات خلبانان اسراییلی باعث توقف اصلاحات قضایی نمی شود