مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-01سياسي

بولسونارو به 8 سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شد


دادگاه فدرال برزیل اعلام کرد، ژاییر بولسونارو، رییس جمهور سابق ادعاهای بی اساس درباره سیستم رای گیری این کشور مطرح و از اختیارات ریاست جمهوری خود سوءاستفاده کرده و انتصاب او در سمت های دولتی را به مدت هشت سال ممنوع کرد.

- دادگاه فدرال برزیل اعلام کرد، ژاییر بولسونارو، رییس جمهور سابق ادعاهای بی اساس درباره سیستم رای گیری این کشور مطرح و از اختیارات ریاست جمهوری خود سوءاستفاده کرده و انتصاب او در سمت های دولتی را به مدت هشت سال ممنوع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه راشا تودی، دادگاه انتخاباتی عالی برزیل در حکمی در روز جمعه بولسونارو، رییس جمهور سابق را از بابت نقض قوانین انتخاباتی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اکتبر 2022، زمانی که هنوز رییس جمهور بود گناهکار شناخت.

قضات برزیلی به این استناد کردند که بولسونارو سال گذشته میلادی دیپلمات های خارجی را احضار کرده تا به آنها در خصوص آسیب پذیری های ادعایی در سیستم رای گیری الکترونیکی برزیل هشدار دهد.

آنها این ادعاهای بولسونارو را دروغ و اطلاعات غلط خواندند.

بندیتو گونکالوز یکی از پنج قاضی دادگاه که علیه بولسونارو حکم صادر کرد، این رییس جمهور سابق برزیل را به دلیل طرح دروغ های حیرت آور و اظهارات فریبنده که به گفته او هدفشان ایجاد پارانویای جمعی در میان رأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولسونارو به 8 سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شد

بولسونارو به 8 سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شد