مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-18اجتماعي

کدام محورهای خراسان رضوی به دلیل گرد و غبار با کاهش دید روبرو هستند؟


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: برخی از محورهای شرقی، جنوبی و غربی استان به دلیل پدیده باد و گرد و غبار با کاهش دید روبرو شده اند.

- جعفر شهامت در گفت ‎وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازدریافتی از راهداران مستقر در طول راه های استان و تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری راه های مواصلاتی استان، در حال حاضر کلیه محورهای خراسان رضوی باز و تردد در آن ها جریان دارد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام محورها با کاهش دید روبرو شده اند، خاطرنشان کرد: در محورهای منتهی به شهر مشهد و همچنین محورهای شرقی استان شامل محور مشهد به سرخس، مشهد به فریمان، تربت جام، تایباد، خواف و در محورهای جنوبی استان شامل تربت حیدریه، باخرز، زاوه، گناباد، بجستان و همچنین مسیرهای منتهی به غرب استان در محور سبزوار به بردسکن شاهد پدیده باد و گرد و غبار با کاهش دید روبرو هستیم که رانندگان با رعایت سرعت مجاز و روشن کردن چراغ های اتومبیل و توجه به فرامین پلیس راه و همکاران راهدار می تواند تردد ایمنی را انجام دهند.

گفتنی است از حدود ساعت 5 صبح گرد و خاک گسترده آسمان مشهد را در برگرفته و هم اکنون شاخص لحظه ای کیفیت هوا عدد 360 را هم گذرانده است.

با توجه به خشکسالی گسترده امسال توده های گرد و خاک جنوب و جنوب غرب خراسان به مشهد آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام محورهای خراسان رضوی به دلیل گرد و غبار با کاهش دید روبرو هستند؟

کدام محورهای خراسان رضوی به دلیل گرد و غبار با کاهش دید روبرو هستند؟