مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-05سياسي

دهیاران نقش مهمی در شکوفایی ظرفیت های روستایی دارند


فرماندار شفت با اشاره به مسئولیت مهم دهیاران در توسعه روستاها گفت: دهیاران نقش مهمی در شکوفایی ظرفیت های روستایی ایفا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی امروز چهارشنبه در همایش دهیاران شهرستان شفت ضمن تبریک روز دهیاری و شهرداری ها اظهار کرد: دهیاران حاصل انتخاب درست منتخبین مردم در شوراهای اسلامی در روستاها هستند که آنچه در روستاها صورت می گیرد ماحصل تلاش دهیاران و همراهی اعضای شورای روستا با هماهنگی بخشداران است.

فرماندار شفت با بیان اینکه فلسفه کار دهیاران در راستای تولید و ارائه خدمات در روستاست افزود: دهیاران باید از همه ظرفیت ها برای توسعه محور بودن روستا استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه دهیاران به عنوان نماینده دولت در تولید گرایی روستا تلاش کنند، اضافه کرد: دهیارانی که از ظرفیت های روستا در راستای تولید و محرومیت زدایی استفاده کنند حمایت خواهند شد.

وی خدمتگزاری و نوکری مردم در روستا را یک افتخار بزرگ برای دهیاران و مسئولان دانست و گفت: دهیاران با ایجاد اعتماد متقابل و تعامل با مردم روحیه همکاری و مشارکت پذیری دوران جنگ را دوباره تکرار کنند.

فرماندار شفت بر ارتباط مستمر دهیاران با دستگاه های دولتی و مطالبه گری در راستای توسعه روستا تاکید کرد و ادامه داد: دهیاران با پرهیز از چالش ها و فرصت سوزی و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران نقش مهمی در شکوفایی ظرفیت های روستایی دارند

دهیاران نقش مهمی در شکوفایی ظرفیت های روستایی دارند