مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-17سياسي

شهرستان ساوه با چالش کمبود منابع آبی مواجه است


شهرستان ساوه با چالش جدی کمبود منابع آبی مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی الیاسی ظهر روز دوشنبه در گردهمایی بزرگ خانواده دهیاران بخش مرکزی ساوه گفت: دهیاران به عنوان عضوی از بدنه حاکمیت مکلف به اجرا سیاست های دولت در حوزه های مختلف هستند.

فرماندار ساوه تصریح کرد: امید آفرینی و جلب اعتماد عمومی یکی از سیاست های مهم در دولت سیزدهم است لذا خدمات باید به گونه ای ارائه شود که علاوه بر ارتقای رضایتمندی مردم زمینه برای اعتماد مردم به حاکمیت فراهم شود.

الیاسی با اشاره بر ضرورت حفاظت از محیط زیست گفت: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی روستایی یکی از تکالیف جوامع روستایی به ویژه دهیاران و شوراهای اسلامی است.

فرماندار ساوه در خصوص تنش آبی ساوه گفت: شهرستان ساوه با چالش جدی کمبود منابع آبی مواجه است و تغییر الگوی کشت، تجهیز مزارع به سیستم های آبیاری نوین و مصرف بهینه نقش مهمی در خروج از این بحران خواهد داشت.

دهیاران مکلف به پیگیری از مشکلات روستاها هستند رییس دادگستری شهرستان ساوه نیز در این همایش با اشاره به نقش دهیاران گفت: دهیاران به عنوان جزیی از چرخه مدیریتی کشور و نماینده حاکمیت و مردم مکلف به اجرا قانون و پیگیر مشکلات مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان ساوه با چالش کمبود منابع آبی مواجه است

شهرستان ساوه با چالش کمبود منابع آبی مواجه است