مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-06اقتصادي

همکاری ایران و امارات در تجارت نفت و گاز/ میادین مشترک در کانون توجه


وزیر نفت ایران و وزیر انرژی امارات متحده عربی در حاشیه هشتمین سیمنار بین المللی اوپک دیدار و بر گسترش همکاری های نفتی دو کشور تأکید کردند.

- وزیر نفت ایران و وزیر انرژی امارات متحده عربی در حاشیه هشتمین سیمنار بین المللی اوپک دیدار و بر گسترش همکاری های نفتی دو کشور تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد اوجی وزیر نفت و سهیل المزروعی، وزیر انرژی امارات متحده عربی در حاشیه نخستین روز هشتمین سمینار بین المللی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در وین دیدار و گفت وگو کردند.

اوجی و مزروعی در این ملاقات و گفت وگوی دوجانبه بر گسترش همکاری های نفتی بین دو کشور تأکید کردند، تجارت نفت خام، گاز طبیعی، فرآورده های نفتی و محصولات پتروشیمی از محورهای مذاکره بین دو طرف بود.

وزیران نفت و انرژی دو کشور ضمن تأکید بر سرمایه گذاری های مشترک و توسعه میدان های مشترک، وضع بازار نفت و امکان سنجی گسترش همکاری ها در حوزه نفت و گاز را بررسی کردند.

هشتمین سیمنار بین المللی اوپک با شعار به سوی یک گذار انرژی پایدار و فراگیر میزبان چند نشست وزارتی و میزگرد بلندپایه با حضور وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو اوپک و برخی مهمانان ویژه از وزیران نفت و انرژی کشورهای تولیدکننده غیراوپک و مصرف کننده، مدیران عامل شرکت های بزرگ نفت و گاز جهان، محققان، کارشناسان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ایران و امارات در تجارت نفت و گاز/ میادین مشترک در کانون توجه

همکاری ایران و امارات در تجارت نفت و گاز/ میادین مشترک در کانون توجه