مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:302023-06-27بين الملل

زلنسکی: ارتش اوکراین در تمامی جبهه ها پیشروی کرده است


رییس جمهور اوکراین بدون ارائه جزییات مدعی شد که نیروهای این کشور در تمامی جبهه ها پیشروی کرده اند و روز دوشنبه را «روز شاد» نامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین روز گذشته )دوشنبه) مدعی شد که نیروهای اوکراینی در تمامی جبهه ها پیشروی کرده اند.

بنا بر گزارش شبکه سی ان ان، زلنسکی در یک سخنرانی ویدئویی گفت: رزمندگان ما در تمامی جهات پیشروی کرده اند و امروز یک روز شاد است .

با این حال این شبکه آمریکایی گزارش کرد که نمی تواند حساب های کاربری اوکراینی که مدعی پیشروی ارتش این کشور در میدان نبرد شده را تأیید کند.

از طرف دیگر، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی با بررسی ضد حمله اخیر اوکراین به مواضع روسیه به نقل از مقامات آمریکایی اذعان کرد که ضد حمله کی یف از برنامه عقب مانده است.

(جزییات بیشتر ) ادعاهای زلنسکی درست پس از بازدید روز دوشنبه وی از خطوط مقدم در منطقه دونتسک مطرح شد.

وی گفت که مدال هایی را به دو تن از مبارزان اوکراینی اعطاء کرده است و در زمان دیدار وی با چندین ژنرال اوکراینی، چندین تصمیمات عملیاتی اتخاذ شد .

در عین حال منابع روسی گزارش کردند که ستونی از خودروهای زرهی ناتو به دست ارتش روسیه ضبط شد و ضدحمله اوکراین در منطقه ورمفسکی زاپروژیا دفع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی: ارتش اوکراین در تمامی جبهه ها پیشروی کرده است

زلنسکی: ارتش اوکراین در تمامی جبهه ها پیشروی کرده است