مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:502023-06-27اقتصادي

صندوق cbc با کمک شرکت های بزرگ در استان مرکزی تشکیل شود


مدیر صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: صندوق cbc با محوریت سرمایه گذاری و با کمک شرکت های بزرگ در استان تشکیل شود.

- ایسنا/مرکزی مدیر صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: صندوق cbc با محوریت سرمایه گذاری و با کمک شرکت های بزرگ در استان تشکیل شود.

دکتر محمد صادق خیاطیان ششم تیرماه 1402 در جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان استان مرکزی با اشاره به لزوم تسریع در تشکیل صندوق نوآوری و شکوفایی در استان اظهار کرد: در جریان وضعیت این صندوق در استان هستیم.

اینکه در حال حاضر بخش خصوصی را خارج کنیم، سیگنال مثبتی به سرمایه گذاران بخش خصوصی در این حوزه نیست، حتما به این مسئله رسیدگی می کنیم و تعهد می کنیم تا پایان ماه مسئله حل شود، اما نیاز است که نشستی با سهامداران صندوق داشته باشیم و سپس تصمیم نهایی اتخاذ شود.

تلاش خواهیم کرد که بخش خصوصی سهامدار این صندوق را همراه خود کنیم و اگر به نتیجه نرسیم اصلاح سهامدار را مدنظر قرار خواهیم داد، همچنین در ماه جاری نیز مسئله اختصاص خط اعتباری ویژه برای ارتقای شرکت های دانش بنیان از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی حل می شود.

وی با تاکید بر اینکه صندوق در راستای ماموریت و جایگاه خود از هر کمکی که برای استان ها لازم باشد دریغ نمی کند، گفت: امروز گفتمان دانش بنیان در کشور تبدیل به گفتمان غالب شده است و جای خوشحالی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق cbc با کمک شرکت های بزرگ در استان مرکزی تشکیل شود

صندوق cbc با کمک شرکت های بزرگ در استان مرکزی تشکیل شود