مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:302023-06-27اقتصادي

رشد ساخت و ساز و سرعت گرفتن پروژه های عمرانی 2 دلیل افزایش تقاضای سیمان


رییس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: امسال تقاضا در بازار سیمان افزایش یافته است که دلیل آن سرعت گرفتن پروژه های عمرانی و همچنین افزایش ساخت و ساز است، - حمید فرمانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به آخرین تحولات بازار سیمان، اظهار داشت: قیمت سیمان به  دلایل مختلف از جمله تقاضا در بخش های مختلف و همچنین هزینه های حمل در نقاط مختلف کشور، تفاوت زیادی دارد و همین مسئله عاملی است که شاخص میانگین قیمت را بی اعتبار می کند.

رییس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره به قیمت سیمان در روزهای ابتدایی فصل گرم، گفت: 22 کارخانه سیمان، کالای خود را در قیمت پایه تعیین شده بورس کالا عرضه کردند و این به معنای آن است که هیچ گونه افزایش قیمتی در این بخش از بازار شاهد نبوده ایم.

وی افزود: در سال 1402 تقاضا در بازار سیمان اضافه شده که به دلیل سرعت گرفتن پروژه های عمرانی و همچنین افزایش ساخت و ساز است و هم اکنون با عرضه متناسب با نیاز، در حال تامین نیاز بازار هستیم.

فرمانی تاکید کرد: عرضه سیمان هم اکنون متناسب با نیاز بازار انجام می شود و برای تدام این عرضه نیز مقرر شده است جلسه ای با حضور اعضای انجمن صنفی کارفرمایان صنعتی سیمان و مسئولان وزارت نیرو در تاریخ 14 تیرماه 1402 برگزار شود تا بتوانیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد ساخت و ساز و سرعت گرفتن پروژه های عمرانی 2 دلیل افزایش تقاضای سیمان

رشد ساخت و ساز و سرعت گرفتن پروژه های عمرانی 2 دلیل افزایش تقاضای سیمان