مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-17سياسي

سرآمدی جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف دشمن را متحیر کرده است


جانشین دانشگاه افسری و تربیت امام حسین (ع) گفت: سرآمدی جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف به ویژه دستیابی به تکنولوژی برتر نظامی، - نمین- جانشین دانشگاه افسری و تربیت امام حسین (ع) گفت: سرآمدی جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف به ویژه دستیابی به تکنولوژی برتر نظامی، دشمنان قسم خورده این ملت را متحیر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یوسف مولایی عصر دوشنبه در اجلاسیه شهدای نمین اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با حربه های مختلف تلاش می کنند تا این سرآمدی و برتری همه جانبه جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال برده و یا در ابهت آن تزلزل ایجاد کنند در حالی که همه دنیا به این باور رسیده که جمهوری اسلامی ایران امروز الگوی برتری را ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه نظام غرب به ویژه آمریکا چشم دیدن عزت و عظمت این انقلاب را ندارد، تصریح کرد: به خاطر آنکه منافع آمریکا در این کشور به مخاطره افتاده، با هر حرکت جمهوری اسلامی ایران کارشکنی می کند در حالی که نمی داند این کشور به برکت خون شهدا امروز در صدر توجهات بین المللی است.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت امام حسین (ع) تأثیر خون شهدا را بر عزت و عظمت این مملکت یادآور شد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ما از داشتن ابتدایی ترین تجهیزات نظام محروم بودیم اما در این چهار دهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرآمدی جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف دشمن را متحیر کرده است

سرآمدی جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف دشمن را متحیر کرده است