مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:282023-07-15دانش

بازدید رییس سازمان سنجش از آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی


رییس سازمان سنجش آموزش کشور با حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی از مخزن و قرنطینه سؤالات آزمون ورودی اختصاصی این مرکز علمی فرهنگی بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر عبدالرسول پورعباس روز جمعه 23 تیر ماه پس از بازدید از روند برگزاری آزمون دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: مسیر پذیرش دانشجو برای همه دانشگاه ها از طریق سازمان سنجش است و آزمون سراسری برای اکثر دانشگاه ها برگزار می شود و یک بخش از آزمون به شیوه اختصاصی برای برخی از دانشگاه ها از جمله دانشگاه علوم اسلامی رضوی، تدارک دیده می شود.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: این آزمون یک آزمون اختصاصی است که تحت نظر سازمان سنجش آموزش کشور در شهرستان های مختلفی که داوطلب دارند، برگزار می شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه بر اهمیت حفاظت و نظارت جدی بر سازوکارهای برگزاری آزمون اختصاصی دانشگاه ها تأکید کرد.

دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای سال تحصیلی 1403- 1402 در مقاطع کارشناسی 8 رشته، کارشناسی ارشد 14 رشته و دکتری در 6 رشته تحصیلی دانشجو می پذیرد.

آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با رقابت 2 هزار و 700 نفر در مشهد، تبریز، اصفهان، اهواز، تهران، قم، شیراز، همدان، کرمان، ساری، بیرجند و تربت حیدریه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان سنجش از آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی

بازدید رییس سازمان سنجش از آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی