مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-01اجتماعي

اجرای 109 کیلومتر عملیات ایمنی راهداری در خراسان جنوبی


رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: بیش از 109 کیلومتر عملیات ایمنی راهداری برای کاهش قربانیان حوادث رانندگی از ابتدای امسال تاکنون در محور های استان اجرا شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سجاد احمدی شاهرخت، رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد:  بیش از 109 کیلومتر عملیات ایمنی راهداری برای کاهش قربانیان حوادث رانندگی از ابتدای امسال تاکنون در محور های استان اجرا شد.

وی گفت: با توجه به سوانح ناشی از خروج وسیله نقلیه از راه و به تبع آن افزایش تعداد جان باختگان ناشی از این گونه حوادث، پرداختن به مسئله ایمنی حاشیه راه از اهمیت بسیاری برخوردار است که اصلاح شیب شیروانی از جمله اقدامات اجرایی برای افزایش ایمنی راه ها است و در این خصوص از ابتدای سال تاکنون بیش از 52 کیلومتر شیب شیروانی در محور های استان اجرا شده است.

وی با بیان این که با توجه به یکنواختی محور های کویری خراسان جنوبی، خروج وسایل نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده، بخش قابل توجهی از فوتی ها و زخمی های جاده ای را به خود اختصاص داده است افزود: در همین خصوص برای کاهش این گونه حوادث، از ابتدای سال تاکنون بیش از 51 کیلومتر شیار لرزاننده در محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 109 کیلومتر عملیات ایمنی راهداری در خراسان جنوبی

اجرای 109 کیلومتر عملیات ایمنی راهداری در خراسان جنوبی