مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-09سياسي

تایید 25 طرح برای صدور کارت پروژه علمی تخصصی خدمت سربازی/تعریف 10 اولویت


معاون توسعه روابط علمی و سرمایه علمی مرکز تعاملات علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، فناوران و فارغ التحصیلان 100 دانشگاه برتر را از مخاطبان طرح پروژه جایگزین خدمت سربازی دانست و گفت: - تاکنون 300 پروپوزال ارسال شده که از 25 طرح دفاع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی حسینی امروز در حاشیه مراسم اعطای کارت پایان دوره پروژه علمی جایگزین خدمت سربازی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از حدود 3 سال پیش طرحی را به ستاد کل نیروهای مسلح ارائه کردیم که طبق آن طرح، پروژه جایگزین خدمت سربازی برای متخصصان و فناوران ایرانی خارج از کشور که دارای رزومه های ارزشمندی در حوزه های آکادمیک و صنعتی هستند، اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه این افراد با چالش نظام وظیفه مواجه هستند، ادامه داد: در این طرح پروژه ها به عنوان پروژه های تخصصی جایگزین خدمت محسوب می شوند.

حسینی ادامه داد: این مدل از چند سال پیش در بنیاد ملی نخبگان برای فارغ التحصیلان داخلی اجرایی می شده است و از سال 1400 ما مجوز اجرای این طرح را دریافت کردیم.

وی تصریح کرد: مخاطبین این طرح فارغ التحصیلان 100 دانشگاه برتر و افراد مشغول به فعالیت در شرکت های فناور در لبه تکنولوژی در خارج از کشور و همچنین کارآفرین و یا مدیر عامل شرکت های فناور خارج از کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید 25 طرح برای صدور کارت پروژه علمی تخصصی خدمت سربازی/تعریف 10 اولویت

تایید 25 طرح برای صدور کارت پروژه علمی تخصصی خدمت سربازی/تعریف 10 اولویت