مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-26فرهنگي

چند دیدار برای برگزاری جشنواره بین المللی پانتومیم


مدیرکل هنرهای نمایشی کشور در سفر به زنجان به منظور انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری جشنواره بین المللی پانتومیم، از حضور هنرمندان حرفه ای سایر کشورها در این رویداد نمایشی خبر داد.

- مدیرکل هنرهای نمایشی کشور در سفر به زنجان به منظور انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری جشنواره بین المللی پانتومیم، از حضور هنرمندان حرفه ای سایر کشورها در این رویداد نمایشی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری با همراهی چند تن از مدیران اداره کل هنرهای نمایشی، با هدف انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان، به این شهر سفر کردند.

بنا بر اعلام، در این سفر دیدارهای سازنده ای با استاندار زنجان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و مدیرکل و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان صورت گرفت و در پایان تفاهم نامه مشترکی میان اداره کل هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برای مشارکت در برگزاری دومین جشنواره بین المللی پانتومیم به امضا رسید.

در نخستین نشستی که در جریان این سفر انجام شد، محسن افشارچی (استاندار زنجان)، کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی)، امرالله حسنی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان)، ساسان قجر (دبیر جشنواره پانتومیم) و تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند دیدار برای برگزاری جشنواره بین المللی پانتومیم

چند دیدار برای برگزاری جشنواره بین المللی پانتومیم