مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-18اقتصادي

بررسی تذکر رییس جمهور درباره قیمت خودروهای مونتاژی در جلسه امروز شورای رقابت


تذکر رییس جمهور درباره افزایش قیمت خودروهای مونتاژی، در جلسه امروز شورای رقابت بررسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رییس جمهور در جلسه  25 تیرماه هیئت دولت در خصوص قیمت خودروهای مونتاژی با اعلام اینکه، شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟ معاون اول رییس جمهور و وزرای اقتصاد و صمت را مأمور بررسی و اصلاح این روند کرد.

به گفته رییس جمهور اینکه در سال رشد تولید و مهار تورم یک بخش بدون اخذ مجوزهای لازم کالاها را گران کند، قابل پذیرش نیست و دستگاه ها باید خود را موظف به مقابله با گرانی و تورم بدانند.

براین اساس شورای رقابت نیز قرار است در جلسه هفتگی خود که امروز سه شنبه تشکیل می شود صحبت های رییس جمهور درباره قیمت خودروهای مونتاژی را مورد بررسی قرار دهد.

  * بررسی تذکرات رییس جمهور درباره قیمت های جدید خودروهای مونتاژی سپهر دادجوی توکلی مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت درباره جزییات برگزاری این جلسه به خبرنگار فارس،گفت: قطعا رییس جمهور جزء کسانی هستند که دغدغه مصرف کنندگان و مردم را دارند و نسبت به حقوق مصرف کنندگان نگرانی دارند.

  وی با اشاره به صحبت های اخیر رییس جمهور درباره قیمت خودروهای مونتاژی بیان داشت: براساس نظرات رییس جمهور درباره قیمت  اخیر خودروهای مونتاژی که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تذکر رییس جمهور درباره قیمت خودروهای مونتاژی در جلسه امروز شورای رقابت

بررسی تذکر رییس جمهور درباره قیمت خودروهای مونتاژی در جلسه امروز شورای رقابت