مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-08سياسي

رویکرد قرارگاه های جهادی توانمندسازی مردم برای حل مسائل اولویت دار است


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: رویکرد قرارگاه های جهادی توانمندسازی مردم برای حل مسائل اولویت دار است و این حلقه میانی امام و امت و همان حلقه واقعی تسهیل گری است که باید در کشور اتفاق بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری، سردار محمد زهرایی به مناسبت عید غدیر با حضور در منطقه موگویی شهرستان کوهرنگ  از فعالیت های گروه های جهادی در روستاهای سرآقاسید، بیراهگان و خویه بازدید و با مردم این روستاها گفت وگو کرد.

  سردار زهرایی در حاشیه این بازدید گفت: اکنون جریان جهادی کشور با حضور قرارگاه های عملیات جهادی در مناطق مختلف کشور حل مسئله کرده و با مشارکت خود مردم به صورت نقطه زنی عمل می کنند.

وی ادامه داد: رویکرد قرارگاه های جهادی توانمندسازی مردم برای حل مسائل اولویت دار است و این حلقه میانی امام و امت و همان حلقه واقعی تسهیل گری است که باید در کشور اتفاق بیفتد.

  رییس سازمان بسیج سازندگی با قدردانی از تلاش گروه های جهادی، افزود: ایستادگی مردم و عدم مهاجرت از مناطق روستایی محروم به معنای امنیت پایدار برای نظام اسلامی و ایثار و جهاد است.

  وی اضافه کرد: هنگامی که یک روستایی، دامدار یا کشاورز در این مناطق کوهستانی و صعب العبور زاگرس با راه هایی که نیمی از سال به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد قرارگاه های جهادی توانمندسازی مردم برای حل مسائل اولویت دار است

رویکرد قرارگاه های جهادی توانمندسازی مردم برای حل مسائل اولویت دار است