مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-24سياسي

هیأت محمود کریمی دهه اول محرم در پادگان 06 ارتش برپا می شود


محمود کریمی مداح سرشناس کشورمان دهه اول محرم امسال مجلس عزاداری هیأت رایهالعباس(ع) را در پادگان 06 ارتش جمهوری اسلامی ایران برپا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، محمود کریمی مداحان سرشناس کشورمان که مجالس هیأت خود یعنی رایه العباس را در فضای امامزاده علی اکبر(ع) چیذر برپا می کند، دهه اول محرم امسال به دلیل کمبود مکان و فضا برای حضور عزاداران حسینی، بنا ندارد در چیذر مجلس عزا برپا کند.

هیأت محرم محمود کریمی در پادگان 06 ارتش برپا می شود براین اساس بناست مجلس عزاداری هیأت رایهالعباس(ع) دهه اول محرم امسال در پادگان 06 ارتش جمهوری اسلامی ایران واقع در چهارراه پاسداران تهران برپا شود.

هرسال مجلس عزاداری محرم این هیأت قبل از اذان مغرب در امامزاده علی اکبر(ع) چیذر برپا می شد که امسال بناست مجلس عزاداری این هیأت باتوجه به گرمای هوا و بستر مناسب پادگان، بعد از اذان مغرب برپا شود.

نمایی از عزاداری عشیره عاشورا در پادگان 06 ارتش تجربه برگزاری عشیره عاشورا سال 1400 هم که کشور درگیر ویروس منحوس کرونا بود، هیأت های رایهالعباس(س) با نوای محمود کریمی و هیأت عبدالله بن الحسن(ع) با نوای حنیف طاهری با تلفیق جلسات عزاداری محرم خود، مجلس عشیره عاشورا را در پادگان 06 ارتش برپا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت محمود کریمی دهه اول محرم در پادگان 06 ارتش برپا می شود

هیأت محمود کریمی دهه اول محرم در پادگان 06 ارتش برپا می شود