مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 04:552023-07-06بين الملل

پنتاگون دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده را دشوارتر می کند


پس از رسوایی انتشار اسناد اطلاعاتی توسط عضو 21 ساله گارد ملی هوایی آمریکا در فضای مجازی، پنتاگون محدودیت ها برای دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده را تشدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه ای.

بی.

سی نیوز آمریکا گزارش داد، پنتاگون پس از دستگیر شدن جک تیشیرا ، عضو 21 ساله گارد ملی این کشور به جرم منتشر کردن اسناد محرمانه نظامی از طریق شبکه اجتماعی دیسکورد قصد سخت تر کردن شرایط امنیتی دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده را دارد.

ماموران دفتر تحقیقات فدرال آمریکا اواخر فروردین ماه امسال تیشیرا که عضو شاخه 102 اطلاعات در گارد ملی هوایی ماساچوست بوده را به اتهام افشای اسناد طبقه بندی شده نظامی از طریق شبکه اجتماعی دیسکورد در ماه های اخیر بازداشت کردند.

تیشیرا به عنوان یک تکنیسین فن آوری اطلاعات که در پایگاه اوتیس متعلق به گارد هوایی ملی آمریکا خدمت می کرد از مجوز دسترسی به اطلاعات فوق محرمانه برخوردار بود.

پایگاه ای.

بی.

سی نیوز در گزارش خود نوشت، تیشیرا به دلیل داشتن مجوز دسترسی، توانسته به اسناد دارای اطلاعاتی که او نیازی به دانستنشان نداشته دسترسی پیدا کند.

بعد از رسوایی انتشار اسناد محرمانه توسط تیشیرا، لوید آستین ، وزیر دفاع آمریکا دستور به یک فرآیند بازبینی 45 روزه با هدف تشخیص مشکلات نظام مند وزارت دفاع آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده را دشوارتر می کند

پنتاگون دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده را دشوارتر می کند