مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 01:252023-07-11سياسي

نیاز به آرامش داریم / ترجیح می دهم وارد حاشیه ها نشوم


در شهرداری نیاز به آرامش داریم تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم لذا نباید اجازه دهیم فضا جولانگاهی برای افراد فرصت طلب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا امینی عصر سه شنبه با حضور در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر اهواز به سوالات مطرح شده از سوی سید محمدعلی پورموسوی عضو شورای شهر پاسخ داد.

وی بیان کرد: خود را یار چهاردهم شورا می دانم، باید از این فرصت طلایی برای خدمت به مردم استفاده کرد.

شهردار اهواز با بیان اینکه باید دو نکته رعایت قانون و حفظ فضای عمومی را در نظر داشته باشیم، تصریح کرد: از ابتدای شروع به کار شورای شهر قرار بر این بود به مدت چهار سال کار کنیم، دست به دست هم با استفاده از نظرات دلسوزانه در جهت منافع مردم تلاش کرده و اجازه ورود حواشی را ندهیم.

امینی عنوان کرد: نیاز به آرامش داریم تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم لذا نباید اجازه دهیم این فضا جولانگاهی برای افراد فرصت طلب شود که سال ها منتظر هستند تا منافع خودشان را تأمین و رویاهایشان را محقق سازند.

وی با بیان اینکه ترجیح می دهیم زمان خود را صرف خدمت به مردم کرده و وارد حاشیه ها نشویم، اظهار کرد: اقدامات و عملکرد ما است که در ذهن مردم باقی می ماند؛ موضوع طرح سوال که مطرح شد بنده امروز با افتخار برای پاسخگویی حضور پیدا کردم زیرا اعتقاد دارم این فرصت توضیح و ادای دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به آرامش داریم / ترجیح می دهم وارد حاشیه ها نشوم

نیاز به آرامش داریم / ترجیح می دهم وارد حاشیه ها نشوم