مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-13اجتماعي

نمایشکاه نقاشی «سفر به آبی بیکران خلیج تا ابد فارس» در جزیره هرمز


نمایشگاه نقاشی سفر به آبی بیکران خلیج تا ابد فارس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جزیره هرمز با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان هرمزگان و جمعی از مسئولان این جزیره افتتاح گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  نمایشگاه نقاشی سفر به آبی بیکران خلیج تا ابد فارس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جزیره هرمز با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان هرمزگان و جمعی از مسئولان این جزیره  افتتاح شد.

مدیرکل پرورش فکری کودکان هرمزگان در این باره گفت: کاروان سفر نقاشی ها در استان هرمزگان با رویکرد تازه  به عنوان یک نمایشگاه سیار نقاشی است که این نما یشگاه در جزیره هرمز در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت یک هفته دایر می باشد.

  پروین پشتکوهی افزود: در خلال برپایی این نمایشگاه یک گارگاه آموزشی تخصصی نقاشی و تصویرسازی برای علاقمندان و همچنین اعضای کودک ونوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جزیره هرمز برگزارشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بیان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه ها بسترسازی مناسب جهت امدادرسانی فرهنگی هنری بصورت همسان به تمامی نقاط استان هرمزگان می باشد.

پشتکوهی گفت: در طرح تابستانی اوقات فراغت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 7 پایگاه ثابت و سیار در مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشکاه نقاشی «سفر به آبی بیکران خلیج تا ابد فارس» در جزیره هرمز

نمایشکاه نقاشی «سفر به آبی بیکران خلیج تا ابد فارس» در جزیره هرمز