مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-16سياسي

مجمع یادگاران شهدای ارتش تشکیل شد


رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش گفت: مجمع یادگاران شهدای ارتش تشکیل شده و در اولین جلسه ای که به زودی برگزار خواهد شد، هیئت امنا تعیین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر محمدرضا فولادی در جمع خانواده های شهدای ارتش از تشکیل مجمع یادگاران شهدای ارتش خبرداد.

به گفته رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش، هدف از تشکیل این مجمع، تکریم و رسیدگی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت، شناسایی نیازها و توانمندسازی فرزندان شهدا و ایجاد پایگاه های خلاقانه و علمی در راستای تربیت و آموزش نخبگان است.

پیش از این، فرمانده کل ارتش 23 اسفندماه 1399 بود بر ضرورت تشکیل مجمع فرزندان و یادگاران شهدای ارتش تأکید کرده و گفته بود که این مجمع می تواند بستر اقدامات مؤثر و مثبت بسیاری باشد.

طبق اعلام امیر فولادی، در اولین جلسه مجمع یادگاران شهدای ارتش که به زودی تشکیل خواهد شد، هیئت امنا تعیین، اساسنامه آن تصویب، سندچشم انداز بررسی و اهداف و برنامه های آن نیز به تصویب خواهد رسید.

گقتنی است؛ ارائه سند چشم انداز مجمع، تصویب اهداف و برنامه ها و شروع حرکت عملیاتی این مجمع در سالیان آتی که با هدف استفاده از ظرفیت های خانواده های شهدا انجام می شود، مهم ترین دستورکارهای مجمع یادگارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع یادگاران شهدای ارتش تشکیل شد

مجمع یادگاران شهدای ارتش تشکیل شد