مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-18بين الملل

سفیر روسیه: آمریکا به دنبال خلاصی از تسلیحات قدیمی اش و دفن آنها در اوکراین است


سفیر روسیه در آمریکا گفته، تصمیم واشنگتن در عدم پر کردن انبارهای مهمات خوشه ای ارائه شده به اوکراین مشخص می کند که آمریکا به دنبال استفاده از کی یف به عنوان محل دفنی برای تسلیحات قدیمی است.

- سفیر روسیه در آمریکا گفته، تصمیم واشنگتن در عدم پر کردن انبارهای مهمات خوشه ای ارائه شده به اوکراین مشخص می کند که آمریکا به دنبال استفاده از کی یف به عنوان محل دفنی برای تسلیحات قدیمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا در کانال تلگرامی سفارتخانه نوشت: چنین موقعیتی دقیقا نشان می دهد که رویکرد حقیقی آمریکا در قبال اوکراین چیست.

وی خاطرنشان کرد: واشنگتن می خواهد از اوکراین به عنوان محل دفن تسلیحات قدیمی خود استفاده کند و این بخش از شوروی را که زمانی حاصلخیز و غنی بود به محل دفن مهماتی قدیمی بدل کند تا دیگر زندگی در این مکان غیرممکن شود.

مهمات خوشه ای منفجر نشده آمریکا در این خاک می ماند مانند انبوهی از فلزات سوخته تانک های لئوپارد آلمانی و دیگر مهمات و تجهیزات غربی که در اوکراین باقی خواهند ماند.

سفیر روسیه در واشنگتن ادامه داد: آمریکا با بیان شعارهای بزرگ درباره تقویت ظرفیت دفاعی و ضربتی نیروهای مسلح اوکراین فقط این کشور را به محل دفن زباله های کشنده بدل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر روسیه: آمریکا به دنبال خلاصی از تسلیحات قدیمی اش و دفن آنها در اوکراین است

سفیر روسیه: آمریکا به دنبال خلاصی از تسلیحات قدیمی اش و دفن آنها در اوکراین است