مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 21:352023-07-08اقتصادي

11 واحد متخلف عرضه مرغ گرم در شهرستان تاکستان جریمه شدند


سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از جریمه 11 واحد متخلف عرضه مرغ گرم در شهرستان تاکستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمشید خدایاری روز شنبه با بیان اینکه 11 واحد متخلف عرضه مرغ گرم در شهرستان تاکستان جریمه شدند اظهار کرد: این واحدهای متخلف در طول بازرسی از 25 واحد صنفی شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: گران فروشی، عرضه خارج از شبکه و قطعه بندی مرغ از عمده تخلفاتی بود که در این بازرسی ها شناسایی و تشکیل پرونده شد.

خدایاری ادامه داد: متصدیان واحدهای متخلف علاوه بر تذکرات و تفهیم نوع تخلف برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان تاکستان بیش از 55 واحد عرضه مرغ گرم دارد، گفت: چهار تیم بازرسی متشکل از سازمان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف برای بازرسی از واحدهای عرضه مرغ گرم به شهرستان تاکستان اعزام شده اند.

به گفته سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، نظارت و سرکشی به موقع از واحدهای صنفی به کاهش تخلفات و رضایت عمومی مصرف کنندگان منجر می شود.

خدایاری یادآور شد: شهروندان استان قزوین می توانند در راستای نظارت همگانی بر واحدهای عرضه کالاهای اساسی در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه 124 گزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 واحد متخلف عرضه مرغ گرم در شهرستان تاکستان جریمه شدند

11 واحد متخلف عرضه مرغ گرم در شهرستان تاکستان جریمه شدند