مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-01سياسي

پیام تسلیت رییسی به وزیر دولت روحانی


رییس جمهور در پیامی درگذشت همشیره دکتر سیدعباس صالحی نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات و صبیه عالم وارسته مرحوم آیت الله میرزا حسن صالحی را به خانواده محترم و بستگان معزز تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رییسی در پیامی درگذشت همشیره دکتر سیدعباس صالحی نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات و صبیه عالم صالح و وارسته مرحوم آیت الله میرزا حسن صالحی را به خانواده محترم و بستگان معزز تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با حضرت فاطمه زهرا(س) و برادر شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر سید عباس صالحی نماینده محترم ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات ضایعه درگذشت همشیره بزرگوار و صبیه مکرمه عالم صالح و وارسته مرحوم حضرت آیت الله میرزا حسن صالحی، موجب تأثر خاطر شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، مصیبت وارده را به جنابعالی، خانواده محترم و سایر بستگان معزز تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با حضرت فاطمه زهرا(س) و برادر شهیدش، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای شما سلامتی و توفیقات روز افزون مسئلت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییسی به وزیر دولت روحانی

پیام تسلیت رییسی به وزیر دولت روحانی