مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:552023-06-24اقتصادي

برخورد با تولید کنندگان متخلف در استان فارس


معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: اگر تولید کنندگان به جای ساخت کالا، مواد اولیه تولید را در بازار عرضه کنند با برخورد دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی حسنی صبح شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای تولید محصولات سلولوزی نظیر دستمال کاغذی از مواد اولیه ای با عنوان تیشو استفاده می شود که بر اساس قانون از سال گذشته این محصول تنها در بورس کالا عرصه می شود.

وی اضافه کرد: برخی از تولید کنندگان نسبت به عرضه این محصول در بازار آزاد اقدام کرده و علت آن نیز تفاوت قیمت عرضه این محصول در بازار آزاد و بازار بورس کالا است.

به گفته این مقام مسئول یکی از تولید کنندگان استان فارس طی ماه های گذشته نسبت به عرصه این محصول اولیه در بازار آزاد اقدام کرده بود که با شناسایی و رصد ناظران سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس شناسایی و پرونده این تخلف به دستگاه قضایی ارسال شد.

حسنی گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از بورس کالا مشخص شد این واحد به خرید 46 هزار کیلوگرم ماده اولیه تولید دستمال کاغذی (تیشو) اقدام و آن را به یکی از واحدهای تولیدی در خارج استان فروخته است که این خود تخلف عرضه خارج از شبکه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تولید کنندگان متخلف در استان فارس

برخورد با تولید کنندگان متخلف در استان فارس