موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - استقلال خوزستان - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - نساجي مازندران - افزايش حقوق - جشنواره تحقيقاتي رازي - اسفنديار اختياري - متخلفان محيط زيست - احداث واحدهاي آسيب ديده - سفتجان - شركت هواپيمايي آسمان - امارات متحده عربي - توافق سوچي - طراحي پوستر - حكيم ابوالقاسم فردوسي - فوتبال 5 نفره قهرماني آسيا - والانجرد - برنامه هاي شب يلدا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-06اقتصادي

برداشت بیش از 190 تن گیاه روغنی کاملینا در شهرستان اهر


مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر از آغاز برداشت 190 تن گیاه روغنی کاملینا برای نخستین بار در سطح دیمزارهای شهرستان اهر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر از آغاز برداشت 190 تن گیاه روغنی کاملینا برای نخستین بار در سطح دیمزارهای شهرستان اهر خبر داد.

علی نجفی در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: کشت گیاه روغنی کاملینا برای نخستین بار در مزارع شهرستان اهر با موفقیت انجام و هم اکنون مراحل برداشت آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این گیاه از قابلیت بسیار خوبی برای کشت در مزارع دیم شهرستان اهر برخوردار است ادامه داد: با کشت این بذر در مزارع و با توجه به میانگین نرمال بارندگی منطقه پیش بینی می شود میانگین برداشت این محصول 0.

9 تا 1.

2 تن در هکتار باشد.

نجفی افزود: کاملینا از جمله گیاهان دانه روغنی مقاوم به خشکی و سرماست که در برابر آفات و بیماری ها از مقاومت قابل توجهی برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، وی با اشاره به امکان کاشت و برداشت مکانیزه این محصول گفت: کاملینا می تواند محصول بسیار مناسبی در چرخه تناوب زراعی غلات دیم و پربازده و سودآور برای کشاورزان منطقه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت بیش از 190 تن گیاه روغنی کاملینا در شهرستان اهر

برداشت بیش از 190 تن گیاه روغنی کاملینا در شهرستان اهر