مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-09اجتماعي

کارگاه توانمندسازی آموزگاران دوره ابتدایی شهرستان دیلم برگزار شد


مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: کارگاه توانمندسازی آموزگاران با حضور بیش از 150 آموزگار دوره ابتدایی شهرستان دیلم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین رمضانی ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه توانمندسازی آموزگاران دوره ابتدایی شهرستان دیلم اظهار داشت: کارگاه توانمندسازی آموزگاران دوره ابتدایی با حضور بیش از 150 آموزگار دوره ابتدایی به مدت 2 روز صبح و عصر در دیلم برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: اعتقاد ما این است که معلم عنصر اصلی در جریان دستیابی به تعلیم و تربیت با کیفیت و تحقق اهداف و برنامه های ترسیم آموزش و پرورش شده است.

وی افزود: سند تحول بنیادین اهداف والایی را ترسیم کرده و وظایف متعددی را به دوش مدرسه و معلم گذاشته که دستیابی به این اهداف در نخستین گام از طریق توانمندسازی معلمان انجام می شود.

رمضانی گفت: یکی از روش های توانمندسازی معلمان برگزاری کارگاه ها و دوره های بازآموزی در هنگام خدمت است تا آنها را با روش های نوین تدریس آشنا کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم ادامه داد: بی توجهی به آموزش های ضمن خدمت برای بروز رسانی و توانمندسازی معلمان در نهایت منجر به حضور معلمانی در کلاس درس می شود که نه اطلاعاتی به روز دارند و نه مهارت هایی قابل اعتنا، در حالی که معلم توانمند می تواند جریان آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه توانمندسازی آموزگاران دوره ابتدایی شهرستان دیلم برگزار شد

کارگاه توانمندسازی آموزگاران دوره ابتدایی شهرستان دیلم برگزار شد