مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:162023-06-27اقتصادي

رشد 100 همتی را برای 67 شرکت دانش بنیان رقم می زنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمد صادق خیاطیان ظهر امروز در نشست هم اندیشی با شرکت های دانش بنیان استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی ظرفیت بسیار زیادی در حوزه دانش بنیان دارد و حدود 130 شرکت دانش بنیان در استان مرکزی فعالیت می کنند و مشغول تولید هستند.

وی افزود: استان مرکزی و شرکت های دانش بنیان استان نمونه خود باوری و ظرفیت نخبگانی کشور است و امید است این ظرفیت ها در کشور توسعه پیدا کند و از این مزایا بهره مند شویم.

رییس صندوق نوآوری شکوفایی کشور تصریح کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی 677 خدمت در چهار دسته اعم از تسهیلات، سرمایه گذاری، ضمانت نامه و توانمندسازی را به شرکت های دانش بنیان ارائه می دهد.

خیاطیان عنوان کرد: شعار صندوق نوآوری و شکوفایی این است که موضوع تامین مالی باید آخرین دغدغه شرکت های دانش بنیان باشد و کار هیچ شرکتی به جهت تامین مالی ناتمام باقی نماند و تمام تلاش و جهت گیری  صندوق در این راستا است، دغدغه دانش بنیان ها باید در حوزه دانش فنی و تمام تمرکز بر توسعه فنی باشد و دانش خود را آرندی کنید، تلاش ما بر این است با همکاری شرکت های بزرگ و بانک هاشبکه همکاری را گسترده و مشکلات این حوزه را تسهیل کنیم .

مشکل تبصره 16 دانش بنیان ها به زودی رفع شود و با پیگیری صندوق موضوع تبصره روان شده و تا آخر ماه به حدود 50 الی 60 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100 همتی را برای 67 شرکت دانش بنیان رقم می زنیم

رشد 100 همتی را برای 67 شرکت دانش بنیان رقم می زنیم