مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-19اقتصادي

تکمیل آزادراه شیراز - اصفهان تا پایان تابستان/ تامین اعتبار با تهاتر نفت


وزیر راه و شهرسازی با اعلام پیشرفت 97 درصدی آزادراه شیراز-اصفهان گفت که این پروژه با تأمین اعتبار از محل تهاتر نفت، تا پایان تابستان آماده بهره برداری می شود.

- آزادراه شیراز-اصفهان به 1401 نرسید پیشرفت 97 درصدی آزادراه شیراز - اصفهان در این راستا مهرداد بذرپاش -وزیر راه و شهرسازی- به تازگی از پیشرفت 97 درصدی آزادراه شیراز - اصفهان خبر داد و گفت: زنجیره کریدور شمال به جنوب کشور در حال تکمیل است که در این میان حفظ ایمنی راه ها برای ما اولویت و اهمیت دوچندان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت راه و شهرسازی، وی افزود: آزادراه شیراز - اصفهان در شبکه کریدور مرکزی کشور قرار دارد و از شمال به جنوب کشور این زنجیره کریدوری در حال تکمیل است.

این پروژه 230 کیلومتری یکی از بزرگ ترین پروژه های آزادراهی کشور است که با بهره برداری از آن حدود 130 کیلومتر مسافت شیراز - اصفهان و دو ساعت زمان سفر در این مسیر کوتاه تر می شود.

با یک محاسبه حداقلی، سالانه 130 میلیون لیتر صرفه جویی سوخت در کشور خواهیم داشت که در مقیاس صرفه جویی سوخت عدد قابل توجهی است.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در قطعات یک تا شش پروژه، کارها تقریبا پایان یافته و عملیات نصب علائم ترافیکی و ایمنی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل آزادراه شیراز - اصفهان تا پایان تابستان/ تامین اعتبار با تهاتر نفت

تکمیل آزادراه شیراز - اصفهان تا پایان تابستان/ تامین اعتبار با تهاتر نفت