مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 23:552023-06-30سياسي

امروز باید چهره واقعی آمریکا و همدستان آن آشکار و تبیین شود


نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید چهره واقعی آمریکا و همدستان آن نسبت به حقوق بشر آشکار و تبیین شود و وظیفه اصلی دلسوزان افشای سراب غربی ها برای نسل جوان است که بدانند چه بر سر ملت ایران آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی شامگاه امشب بمناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) روستای احمدآباد وسط، اظهار کرد: امروز چهره نقابدار آمریکا و فریبکارانه آنها برای همه آشکار شده است و مدعی حقوق بشر بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا شناخته شده است و جنگ هایی که به بهانه دفاع از مردم انجام می دهند بردن ثروت و منابع کشورها به نفع خودشان است.

وی گفت: در کشورهای اطراف ما به بهانه نجات مردم زندان های مخوفی را تشکیل دادند و در کشور ژاپن نیز صدها هزار نفر را با بمب اتمی از بین بردند و متاسفانه سازمان ملل نیز مستعمره این کشور شده و فقط بیننده جنایات این کشور شده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منشور حقوق بشر در 30 ماده تنظیم شد ولی به قطع یقین هیچ کدام از این قوانین اجرایی نشد و فقط در کلام این ها مدعی حمایت از ملت ها و مردم هستند ولی هیچگونه پایبندی به آن ندارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز باید چهره واقعی آمریکا و همدستان آن آشکار و تبیین شود

امروز باید چهره واقعی آمریکا و همدستان آن آشکار و تبیین شود