مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-27فرهنگي

آمادگی اماکن گردشگری و اقامتی ملایر برای پذیرش میهمانان جشنواره ملی مبلمان منبت


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر از آمادگی کامل اماکن گردشگری و اقامتی برای پذیرش و اسکان مسافران و میهمانان چهارمین جشنواره ملی مبلمان منبت ملایر خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر از آمادگی کامل اماکن گردشگری و اقامتی برای پذیرش و اسکان مسافران و میهمانان چهارمین جشنواره ملی مبلمان منبت ملایر خبر داد.

ابراهیم جلیلی در گفت وگو با ایسنا، افزود: در 26 فروردین ماه سال 1396 ملایر برند ملی مبلمان منبت را از آن خود کرد و با تلاش و پیگیری های انجام شده دو سال بعد در 9 دی ماه سال 1398 برند شهر جهانی مبلمان منبت به نام ملایر ثبت شد.

وی با بیان اینکه ستاد اسکان و ستاد خدمات سفر به عنوان کمیته های تبلیغات، اجرایی و بازرگانی برعهده شهرداری، اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن هستند و جلسات لازم در این راستا را تشکیل داده اند، مطرح کرد: با پیگیری های صورت گرفته و تلاش های انجام شده و همچنین تبلیغات گرفته از شبکه های سراسری طی سال های اخیر موفق به برگزاری سه دوره جشنواره ملی مبلمان منبت طی سال های 1396، 1397 و 1398 شدیم.

این مقام مسئول با اشاره به تدابیر اتخاذ شده در سال جاری و همچنین دریافت 5000 ثانیه تبلیغات رایگان از صداوسیما با پیگیری آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اماکن گردشگری و اقامتی ملایر برای پذیرش میهمانان جشنواره ملی مبلمان منبت

آمادگی اماکن گردشگری و اقامتی ملایر برای پذیرش میهمانان جشنواره ملی مبلمان منبت