مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-17اقتصادي

فرصت خوبی برای صادرات به لبنان داریم


مسئول شعبه سازمان تجارت ایران در لبنان با اشاره به اینکه اگر واسطه ها حذف شوند، فرصت خوبی برای صادرات به لبنان داریم، گفت: اعتماد به کالای ایرانی و حلال بودن محصولات از نمونه های مورد توجه لبنانی ها است و 70 درصد جمعیت این کشور مسلمان هستند.

- ایسنا/کرمان مسئول شعبه سازمان تجارت ایران در لبنان با اشاره به اینکه اگر واسطه ها حذف شوند، فرصت خوبی برای صادرات به لبنان داریم، گفت: اعتماد به کالای ایرانی و حلال بودن محصولات از نمونه های مورد توجه لبنانی ها است و 70 درصد جمعیت این کشور مسلمان هستند.

محمدرضازاده امروز 26 تیرماه در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان کرمان اظهار کرد: به نظر می رسد لبنان دو همسایه بیشتر ندارد اما به لحاظ دریایی با 22 کشور همسایه است که شاید فرصتی برای ما باشد زیرا مسیری برای ترانزیت کالا ایجاد می کند.

وی افزود: لبنان در 20 سال گذشته روند صادرات رو به رشدی داشته (به جز دوران کرونا) و سال گذشته دوباره بازگشت داشت.

محمدرضازاده با بیان اینکه همه کشورها کمتر از 10 درصد در بازار لبنان سهم دارند، تصریح کرد: سوخت و مواد معدنی عمده کالاهای وارداتی لبنان است؛ بعد محصولات شیمیایی و رتبه سوم مربوط به جواهرات است که در کرمان می تواند پایگاه داشته و به ویژه در فیروزه و روی آن کار کرد و ماشین آلات و خودرو در رده های بعدی وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت خوبی برای صادرات به لبنان داریم

فرصت خوبی برای صادرات به لبنان داریم