مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 22:052023-07-20اقتصادي

بخشودگی سود و جرایم تأخیر تأدیه و امهال 3ساله بازپرداخت تسهیلات کشاورزان خسارت دیده


در جلسه کمیته وصول مطالبات بانک توسعه تعاون استان اردبیل، مدیر شعب این بانک از بخشودگی سود و جرایم تأخیر تأدیه و امهال سه ساله بازپرداخت تسهیلات کشاورزان خسارت دیده بر اساس بند «د» تبصره 16 قانون بودجه خبر داد.

- ایسنا/اردبیل در جلسه کمیته وصول مطالبات بانک توسعه تعاون استان اردبیل، مدیر شعب این بانک از بخشودگی سود و جرایم تأخیر تأدیه و امهال سه ساله بازپرداخت تسهیلات کشاورزان خسارت دیده بر اساس بند د تبصره 16 قانون بودجه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه کمیته وصول مطالبات بانک توسعه تعاون استان که به ریاست مدیر شعب استان برگزار شد، عادل کریمی از واحدها و شعب تابعه استان خواست در اسرع وقت به منظور بهره مندی کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی و غیره از ظرفیت بند د تبصره 16 قانون بودجه مبنی بر بخشش سود و جرایم تأخیر تأدیه و امهال سه ساله تسهیلات مذکور، لیست افراد مشمول را تهیه و تصمیمات و اولویت های اعلامی را عملی کنند.

وی ادامه داد: در خصوص سایر بدهکاران که مشمول بند مذکور نیستند، می توانند با مراجعه به شعب بانک توسعه تعاون ضمن تسویه مطالبات بانک متناسب با دستورالعمل داخلی از بخشش جرایم تأخیر تأدیه بهره مند شوند.

گفتنی است در این جلسه که با حضور اعضای کمیته وصول مطالبات بانک توسعه تعاون استان و نمایندگان وصول شعب برگزار شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی سود و جرایم تأخیر تأدیه و امهال 3ساله بازپرداخت تسهیلات کشاورزان خسارت دیده

بخشودگی سود و جرایم تأخیر تأدیه و امهال 3ساله بازپرداخت تسهیلات کشاورزان خسارت دیده