مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-02سياسي

تحویل 21 واحد مسکن مددجویی در شازند در هفته دولت


رییس کمیته امداد شهرستان شازند گفت: 21 واحد مسکن مددجویی در شهر شازند در هفته دولت به بهره برداری رسیده و تحویل مددجویان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر شنبه در راستای معرفی سوژه های امید آفرین در حوزه اشتغال تور رسانه ای به مناسبت دهه امامت و کرامت برگزار شد و اصحاب رسانه استان مرکزی از روند ساخت 21 واحد مسکونی مددجویی در شهرستان شازند، طرح های اشتغالزایی و خودکفایی، مرکز نیکوکاری امام حسین (ع) در امامزاده سهل ابن علی شهر آستانه بازدید کردند.

در این بازدید علی قاسمی رییس کمیته امداد شهرستان شازند با اشاره به رسالت های کمیته امداد در حوزه های مختلف اظهار داشت: شهرستان شازند به جز سربند و توره بالغ بر 60 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد 3 هزار و 500 خانواده با جمعیت 6500 نفری تحت حمایت کمیته امداد هستند.

وی تأکید کرد: توانمندسازی مددجویان، ایجاد درآمد باثبات و حفظ کرامت افراد توصیه های مقام معظم رهبری به کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) است و تمام فعالیت های این نهاد انقلابی بر پایه این سه اصل اساسی برنامه ریزی و پیگیری می شود.

رییس کمیته امداد شهرستان شازند افزود: ایجاد اشتغال، ساخت و مرمت مسکن و تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس بین محرومان از راهبردهای توانمندسازی این نهاد حمایتی است که ثمردهی آن ها افزایش رضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 21 واحد مسکن مددجویی در شازند در هفته دولت

تحویل 21 واحد مسکن مددجویی در شازند در هفته دولت