مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-21اقتصادي

نرخ کرایه تاکسی و سرویس مدارس اردبیل در سال 1402 تصویب شد


رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل از تصویب نرخ کرایه تاکسی و سرویس مدارس اردبیل در سال 1402 با حداقل ترین افزایش قیمت خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل از تصویب نرخ کرایه تاکسی و سرویس مدارس اردبیل در سال 1402 با حداقل ترین افزایش قیمت خبر داد.

میرمحمد سید هاشمی، رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل از تصویب تعرفه سرویس مدارس اردبیل برای سال تحصیلی 1402 خبر داد و گفت: اعضای شورای شهر با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی خانواده ها و رانندگان سرویس های مدارس و ایجاد تعادل بین این دوقشر، تعرفه سرویس مدارس در سال 1402 را با حداقل ترین افزایش قیمت تصویب کردند.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها باید از سرویس مدارسی که شهرداری بر روی آنها کنترل و نظارت دارد استفاده کنند افزود؛ اعضای شورای شهر پیشنهاد کارگروه استانی حمل و نقل دانش آموزی که بر اساس پیمایش 3 کیلومتر و مازاد آن بر حسب کیلومتر پشنهاد داده شده بود را به 4 کیلومتر تغییر داده و قیمت شعاع مازاد ثابت و بر اساس کیلومتر تعیین نشد.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: در نتیجه بر اساس جدول پیشنهادی برای سواری ها مبلغ ماهانه تا 4 کیلومتر 550 هزارتومان و مازاد بر 4 کیلومتر 100 هزار تومان، برای وَن برای 4 کیلومتر 450 هزار تومان و مازاد بر آن 50 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ کرایه تاکسی و سرویس مدارس اردبیل در سال 1402 تصویب شد

نرخ کرایه تاکسی و سرویس مدارس اردبیل در سال 1402 تصویب شد