مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 00:102023-07-11بين الملل

معابر اصلی تل آویو غرق در خشم معترضان/فرودگاه بن گوریون تعطیل شد!


با اوج گیری دامنه خشونت ها در سرتاسر فلسطین اشغالی علیه اصلاحات جنجالی قضایی نتانیاهو، بزرگراه های اصلی تل آویو و فرودگاه بین المللی بن گوریون در درگیری میان پلیس و معترضان مسدود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هزاران تن از معترضان خشمگین به برنامه اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو، امروز سه شنبه با ادامه تظاهرات خود بزرگ راه ها، معابر اصلی و فرودگاه بین المللی بن گوریون را مسدود کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری فلسطینی، هزاران تظاهرکننده شامگاه امروز (سه شنبه) در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو، به خیابان ها آمده و فرودگاه بن گوریون و بزرگراه های اصلی این شهر را محاصره کردند.

این اعتراضات از زمانی شکل گرفت که ائتلاف راست گرا کابینه بنیامین نتانیاهو، تصویب لایحه ای را برای محدود کردن اختیارات دستگاه قضایی در دستورکار قرار داد که به باور تحلیلگران اوضاع فلسطین اشغالی، این رویکرد یکی از عمیق ترین شکاف ها طی دهه های اخیر این رژیم موقت نامشروع را رقم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های فلسطینی، یک روز پس از تصویب یک ماده کلیدی در این لایحه، که هدف آن محدود کردن قدرت دیوان عالی این رژیم از سوی نتانیاهو است، تجمع های جدید و گسترده تر معترضان با برافراشتن پرچم ها و ایجاد ترافیک در تقاطع های اصلی و بزرگراه ها در سراسر فلسطین اشغالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معابر اصلی تل آویو غرق در خشم معترضان/فرودگاه بن گوریون تعطیل شد!

معابر اصلی تل آویو غرق در خشم معترضان/فرودگاه بن گوریون تعطیل شد!