مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:522023-07-11سياسي

اصلاح دستورالعمل دانشگاه دوستدار خانواده


مشاور امور بانوان و خانواده معاون فرهنگی وزیر علوم از اصلاح دستورالعمل دانشگاه دوستدار خانواده و تدوین آیین نامه و شیوه نامه معطوف به اهداف 9گانه آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، زهرا عبدخدایی مشاور امور بانوان و خانواده معاون فرهنگی وزیر علوم و دبیر کارگروه دانشگاه دوستدار خانواده از اصلاح دستورالعمل دانشگاه دوستدار خانواده و تدوین آیین نامه و شیوه نامه معطوف به اهداف نه گانه آن خبر داد.

وی گفت: حدود یک سال است که جلسات گروه های تخصصی در این حوزه با مشارکت و نظارت مستقیم معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف در حال برگزاری است.

عبدخدایی اظهار داشت: دانشگاه یکی از مهمترین نهادهایی است که باید در لایه های سیاستگذاری خود حکمرانی خانواده را لحاظ کند.

چنانچه این ریل گذاری به دقت و به صورت تخصصی انجام شود، دانشگاه فعالیت های حرفه ای خود را نیز با روند توانمتدتری پی خواهد گرفت.

 وی بیان کرد: از حدود سال 1990 دنیا با مواجه با مسائلی مانند عدم رغبت به تشکیل خانواده، بی ثباتی خانواده و کاهش نرخ جمعیت و کاهش تمایل برای فرزند آوری، بخصوص در بین بانوان تحصیل کرده، سیاست های جمعیتی و تحکیم خانواده خود را در دانشگاه ها تحت عنوان سیاستگذاری های دانشگاه دوستدار خانواده پی ریزی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح دستورالعمل دانشگاه دوستدار خانواده

اصلاح دستورالعمل دانشگاه دوستدار خانواده