مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-07سياسي

وحدت، مهم ترین شعار غدیر است


امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه وحدت، مهم ترین شعار غدیر است، گفت: هرمزگان و کشور در زمینه غدیر درحال تحول بوده و مردم پرچمدار غدیر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس افزود: دست تک تک کسانی را که در این ایام تلاش می کنند و این حقیقت را زنده کرده و غدیر را به آنچه مد نظر اهل بیت علیهم السلام است برسانند می بوسم.

هرمزگان روز به روز بهتر از قبل و فعال تر می شود، از مردم که پرچم دار محرم و عاشورا هستند تقاضا دارم پرچم دار غدیر هم باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان اضافه کرد: اگر چشم مان به اداره های دولتی باشد؛ آن ها این پرچم را بالا نخواهند آورد، با یک دست پرچم عاشورا و با دست دیگر پرچم غدیر را بلند کنید که این ها 2 بال حرکت اسلام هستند.

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: مردم هرمزگان امروز خود پرچم داری و اطعام می کنند که برکاتی از آن در آینده ساطع می شود.

اینجا یک مانور و حرکت اقتدار در جریان است، 80 موکب با پول ها و نذورات مردم در حال فعالیت هستند که این گونه حرکت ها باید روز به روز تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: سفارش اهل بیت (ع) به اطعام غدیر را دست کم نگیرید، می خواهند از طریق آن دل ها را به امیرالمومنین متصل کنند، ثواب غدیر از عاشورا بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت، مهم ترین شعار غدیر است

وحدت، مهم ترین شعار غدیر است