مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-16سياسي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در 25 تیر؛ تصویب کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی


تصویب کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی، انتخاب عضو هیات اجرای قانون دیوان محاسبات از مهمترین خبرهای جلسه علنی امروز (یکشنبه) بیست و پنجم تیر ماه 1402 مجلس شورای اسلامی بود که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

- خلاصه مهمترین اخبار مجلس در 25 تیر؛ تصویب کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی تصویب کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی، انتخاب عضو هیات اجرای قانون دیوان محاسبات از مهمترین خبرهای جلسه علنی امروز (یکشنبه) بیست و پنجم تیر ماه 1402 مجلس شورای اسلامی بود که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی مجلس بعد از دو هفته تعطیلی به ریاست محمد باقر قالیبف برگزار شد و بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، رییس مجلس در نطق پیش از دستور خود با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی مطالب بیانیه مشترک کشورهای حاشیه خلیج فارس و روسیه در خصوص جزایر سه گانه ایرانی را قویا رد می کند، ادامه داد: تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک ترین و شجاع ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده است و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در 25 تیر؛ تصویب کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در 25 تیر؛ تصویب کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی