مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:002023-06-25دانش

آخرین مهلت دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه تهران


مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران، آخرین مهلت برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه و رساله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در نیمسال دوم 1402-1401 را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، محمد میره ای مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران، گفت: آخرین مهلت برگزاری جلسات دفاع برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401، روز پنجشنبه 30 شهریور ماه 1402 است و مهلت انجام دفاعیه ها پس از این تاریخ، به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه دفاع پس از 30 شهریور ماه، منجر به ایجاد سر ترم جدید خواهد شد و برای دانشجویان سنواتی نیاز به اخذ مجوز از کمیسیون های مربوط خواهد بود.

میره ای تأکید کرد: به مسؤولان دانشکده ها و واحدهای دانشگاهی ابلاغ شده است که به منظور جلوگیری از تبعات ناشی از تأخیر در انجام دفاع دانشجویان، تاریخ جلسات دفاع به گونه ای برنامه ریزی شود تا تراکم برگزاری جلسات دفاع دانشجویان، به اواخر شهریور ماه موکول نشود.

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران یادآور شد: تمام جلسات دفاع از پایان نامه و رساله در تمامی واحدهای دانشگاه تهران به صورت حضوری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه تهران

آخرین مهلت دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه تهران