مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-22سياسي

طراحی اطلس جامع فرهنگ آموزش عالی کشور با سامانه «فرنما»


مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم گفت: با بهره گیری از «فرنما» می توانیم به «اطلس جامع فرهنگ آموزش عالی کشور» دست یابیم.

- مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم گفت: با بهره گیری از فرنما می توانیم به اطلس جامع فرهنگ آموزش عالی کشور دست یابیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدهادی زاهدی امروز در مراسم رونمایی از سامانه درگاه جامع فرهنگی دانشگاه ها که با حضور وزیر علوم در سالن اجتماعات این وزارتخانه برگزار شد گفت: امروز در عصر دیجیتال، سامانه های داده محور، زمینه ساز تحلیل داده برای اتخاذ تدابیر، تبیین راهبردها، تعریف مأموریت ها و پایش اقدامات هستند.

وی ادامه داد: با بهره گیری از سامانه فرنما می توانیم به اطلس جامع فرهنگ آموزش عالی کشور که ویژگی بارز آن تغذیه شدن با داده های پویا و به روز و در تعامل با تمامی کنشگران این حوزه است دست یابیم.

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم افزود: اگر ما بتوانیم ویژگی های فرهنگی هر منطقه، دانشگاه و هر استان را به صورت مکان نمایی درج کنیم، می توانیم این اطلس چند لایه را طراحی کنیم.

وی با بیان اینکه سامانه هوشمند فرنما بسیار خوب طراحی شده است، افزود: این سامانه به صورت تمام عیار از موضوع جمع سپاری بهره گیری کرده و می تواند از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی اطلس جامع فرهنگ آموزش عالی کشور با سامانه «فرنما»

طراحی اطلس جامع فرهنگ آموزش عالی کشور با سامانه «فرنما»