مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 22:152023-07-03سياسي

مشارکت 10 هزار ایلامی در جشن عید غدیر


بالغ بر 10 هزار نفر در جشن بزرگ چهار ساعته عید غدیر خم در مصلای شهر ایلام شرکت کردند.

- حجت الاسلام محمدعلی نجفی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام شامگاه امروز در حاشیه جشن بزرگ عید غدیر در محل مصلی شهر ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری  فارس در ایلام گفت: جشن بزرگ عید غدیر از ساعت 16 امروز به مدت 4 ساعت به صورت متمرکز با حضور اقشار مختلف مردم با هر فکر و سلیقه در محل مصلی شهر ایلام برگزار شد.

وی افزود: طبق آمار برگرفته از توزیع برگه های قرعه کشی تا یک ساعت قبل از پایان مراسم بالغ بر ده هزار نفر در این جشن حضور داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: از مشارکت تمامی مجموعه های مردمی در برپایی بیش از بیست غرفه در حاشیه این مراسم تشکر کنیم.

  حجت الاسلام نجفی خاطر نشان کرد: برگزاری این جشن ها بهانه ای است تا مردم شهید پرور استان ایلام عشق و ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان دهند.

این مقام مسئول عنوان کرد: با توجه به ساعت اجرای جشن و هوای گرم، مصلی شهر ایلام به دلیل وسعت مکان سرپوشیده و حیاط بزرگ جهت جانمایی غرفه های متعدد این مکان توسط کارگزاران  جشن انتخاب شد.

وی به برنامه های اجرا شده در جشن بزرگ غدیر اشاره کرد و گفت: اجرای گروه های سرود، جنگ شادی کودکانه با حضور مل مل، عموصادق و عوامل بچه مسلمان از شبکه پویا، مولودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 10 هزار ایلامی در جشن عید غدیر

مشارکت 10 هزار ایلامی در جشن عید غدیر