مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:052023-06-25اقتصادي

تهرانی های پرمصرف و قبوض میلیونی


مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: پیش بینی می شود که امسال خاموشی در تهران اتفاق نیافتد اما قبوض میلیونی در انتظار مشترکان پر مصرف برقی است.

- جی پلاس، کامبیز ناظریان با بیان این که در ایام گرم سال قرار گرفته ایم و با افزایش بار مصرفی مواجه هستیم اظهار کرد: پیک شهر تهران 4300 مگاوات بود که این عدد نسبت به سال قبل 3.

5 درصد رشد داشته است.

در حال حاضر شبکه برق تهران در پایداری کامل به سر می برد و با توجه به تدابیری که صورت گرفته و هماهنگی های انجام شده مشکل خاصی در شهر تهران برای تامین برق وجود ندارد.

ایسنا نوشت؛ وی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص افزایش دما، تاکید کرد: استفاده از وسائل سرمایشی موجب افزایش مصرف برق می شود به گونه ای که این تجهیزات تا 2000 مگاوات به مصرف برق کشور اضافه می کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان این که به ازای هر یک درجه افزایش دما تا 200 مگاوات به شبکه شهر تهران اضافه می شود، گفت: ضرورت دارد که در ماه های تیر و مرداد مدیریت مصرف به ویژه در ساعات پیک به صورت ویژه صورت بگیرد.

ناظریان با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف برای ایجاد پایداری در شبکه برق، اظهار کرد: لازم است حتما در جهت مدیریت و کنترل مصرف به ویژه در حوزه وسائل سرمایشی مدیریت صورت بگیرد ضمن این که در زمان پیک مشترکان از کول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهرانی های پرمصرف و قبوض میلیونی

تهرانی های پرمصرف و قبوض میلیونی