مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-22اجتماعي

افزایش ورودی و ماندگاری زائران در مشهد در دستور کار گردشگری خراسان رضوی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری مشهد گفت: افزایش ورود و ماندگاری زائران در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری مشهد گفت: افزایش ورود و ماندگاری زائران در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

سیدجواد موسوی شامگاه 30 تیرماه، در همایش توجیهی و کارگاه آموزشی ویژه دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی، راهنمایان گردشگری و گردشگری سلامت استان که در هتل خورشید تابان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در راستای رویکرد جذب زائر با همراهی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان افزایش مسیر پروازی به شهر مشهد پیگیری شده و اکنون بیشترین پرواز کشور بعد از تهران به مشهد انجام می شود.

وی افزود: برخی کمیته ها برای گردشگری های تخصصی مانند گردشگری کودک، گردشگری ادبی، گردشگری ورزشی و گردشگری سلامت در حال برنامه ریزی است که نتیجه این امر تاثیر بسزایی را در ماندگاری زائران امام مهربانی ها خواهد داشت.

موسوی بر ضرورت اجرای تور با معرفی ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و هویتی شهر مشهد تاکید کرد و گفت: داستان ها و روایت های زیادی از عشق خدمت به زائران در اطراف حرم مطهر وجود دارد که می تواند به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ورودی و ماندگاری زائران در مشهد در دستور کار گردشگری خراسان رضوی

افزایش ورودی و ماندگاری زائران در مشهد در دستور کار گردشگری خراسان رضوی